• Innebandydax!

    Från och med imorgon torsdag 21/1 startar innebandy i Örslösa skola kl 20:00 och pågår varje torsdag framöver. ALLA är välkomna! Örslösa-Söne IK 20 jan 2016 0kommentarer
  • Träning start

    Nu drar vi igång träningarna inför 2016. Vecka: 2 Måndag 11/1 De la Gardie gymnastiksal Ombytt klar kl 18.55 Kläder och skor för inom och utomhus. Torsdag 14/1 XForce Ombytt klar kl 19.20 Kläder för inomhus. Ytterligare info kommer i kalendern under nästa vecka. Roland/Kolten Herr 8 jan 2016 0kommentarer
  • Slutspel

    Onsdag 6/1 spelar vi slutspel i Lofa med följande gossar: N Johansson E Jaldenius O v Knorring R Svensson A Koski L Andersson S Arkelöv J Henningsson A Ahlén J Nilsson J Gustavsson M Axelsson Samling IH 09.15 Jonis 09.10 Herr 3 jan 2016 0kommentarer
  • Visa fler nyheter