• Träningen måndag

    8/2 tränar vi som den gamla tiden 19.00 . Vi börjar med löpning, därefter kör vi på inomhus Herr 6 feb 2016 0kommentarer
  • Träningen måndag

    De kommande måndagar ser vi till att vara ombytta och klara för löpning 19.45 Vi löper i c:a 45 min, därefter kör vi inomhus i De la Gardie. Herr 27 jan 2016 0kommentarer
  • Vi behöver mer energi!

    Örslösa-Söne IK har två år på nacken. Två år som varit väldigt roliga o lärorika! Efter två år övergår mycket av arbetet i föreningen till förvalta mer än att bygga upp. Att förvalta innebär inte att göra som vi alltid har gjort o därför är det naturligt och bra att ständigt förnya och ta in nya influenser. Många av oss som jobbar i föreningen idag söker nya utmaningar inom föreningen varför vi behöver få in nya personer på en del platser i ÖSIK. Vi hoppas därför att just Du kan hjälpa oss! Vi söker personer som vill hjälpa oss att fortsätta vara en livskraftig förening som ligger i framkant. Kan du tänka dig att hjälpa till? Vi behöver folk till fotbolls-, pingis-, anläggnings- och marknadssektionen så tveka inte att höra av dig. Är vi många som gör lite så blir arbetet både roligt och stimulerande så tveka inte att höra av dig. Ingen insats kan vara för liten! Hör av dig till ordförande Johan Stensson 0706-992728 eller johan.stensson79@gmail.com Ange gärna i mailet vad du kan tänka dig för uppgifter. Örslösa-Söne IK 25 jan 2016 0kommentarer
  • Visa fler nyheter