• U-Laget borta söndag 18:00

    U-laget möter Saleby/N Härene i Saleby söndag kväll. Laguppställning kommer lördag förmiddag. Räkna med ungefär samma gäng som vanligt. Vi ses! Lars E 0705107533 Herr 9 jun 2016 0kommentarer
  • Matchens profil

    En ny, tuff bortamatch står runt hörnet och denna gång är det serieledande Kinne-Vedum vi ska ta oss an. Obesegrade är dem och till matchens profil så har jag valt att ställa några frågor till vår nr.4 Elias Jaldenius. Han har några bra råd vi som kan ta med oss till Kinnevallen imorgon. Så här tänkar han inför morgondagens match: Vinst senast. Vad i spelet är viktigt att vidhålla för att slå Kinne-Vedum? Vi gör en bra kämparinsats där hela lager jobbar ihop. Sedan har vi även många bra sekvenser i matchen där vi vågar anfalla med hela laget och rulla runt på sista tredjedelen av planen, det ska vi ta med oss. Förhoppningsvis är det inte 25 grader heller, så vi kan hålla uppe ett bättre tempo i vårt spel. Vem/vad behöver vi hålla ett litet extra öga på imorgon? Har dålig koll på motståndarna, men något måste de ju göra rätt eftersom de är obesegrade hittills. Har hört att de är ett hårt kämpande lag, så det gäller att vi står upp i alla situationer! Vågar du överlåta en frispark till någon annan imorgon efter senaste matchens balja? Tveksamt, Staffan kanske får ta på "hans" sida, men annars kommer jag vara sugen igen! Vi behöver lite extra stöd från ÖSIK-supportrarna imorgon. Har du något att säga dem? Kom och stötta oss i ännu en toppmatch, där ert stöd i föregående matcher har hjälpt oss! Hoppas vi ses imorgon! Vilket lags segersvit håller i sig efter morgondagens match och hur slutar matchen? Det kommer bli en tuff match, men vår segersvit kommer att vara intakt även efter morgondagen. Resultatet låter jag vara osagt, men vinst blir det! Vi behöver allt stöd vi kan få imorgon. Så se till att vara på plats imorgon. Kl.19:00 på Kinnevallen! #forzaÖSIK Herr 9 jun 2016 0kommentarer
  • Ny bortamatch

    Denna fredag åker vi till serieledarna Kinne-Vedum för att försöka bryta deras svit. Gubbarna som gör detta är följande: N Johansson E Jaldenius I Jaldenius N Nyholm J Nilsson M Johansson R Svensson S Arkelöv M Larsson J Henningsson J Svärd/Karlsson R Lindlöf D Strömberg N Hofling A Strömberg Avresa G:a Vattentornet 17.15 Herr 9 jun 2016 0kommentarer
  • Visa fler nyheter