• Barngympan är igång!

    Barngympa för barn 3-6år drog idag igång i Örslösa skolas gymnastiksal. Vi kör ca 10ggr, lekar, bollar och hinderbana. Kom och pröva kl17-18 varje tisdag. OBS! Inget uppehåll för sportlov. Mvh Jessica A, Ida och Emilia Örslösa-Söne IK 31 jan 2017 0kommentarer
  • Söndagsträning

    Träning på söndag 5/2 i idrottenshus 13:30-15:30 Herr 31 jan 2017 0kommentarer
  • Lördagsträning för herrar

    Träning på lördag 28/1 i idrottenshus 11:00-13:00 Herr 24 jan 2017 0kommentarer
  • Visa fler nyheter